واحد به روز رسانی، نگهداری و پشتيبانی وب

معرفی واحد

واحد به روز رساني، نگهداري و پشتيباني وب سايت شرکت رِگا يکي ديگر از حوزه هاي کاري دپارتمان توسعه وب رِگا مي باشد. کارشناسان اين شرکت با به روز رساني،پشتيباني و مدريت وب سايت هاي مثل: وطن دانلود - vatandownload.com - و رساندن آن به رنک 34 ايران البرز دانلود - alborzdownload.com - و رساندن آن به رنک 78 ايران تجربه فراواني را در اين حوزه دارند. لذا شرکت ها و سايت هاي مختلفي که نياز به نويسنده، مديريت و به روز رسان براي وب سايت خود دارند با ما در تماس باشند.

انواع خدمات و سرويس های نگهداری و بروزرسانی وب سايت

نگهداري و بهروز رساني و پشتيباني هر سايت بنا به نوع آن سايت ، ميزان محتواي مورد نياز، آيتم ها و ماژولهاي موجود در آن و حساسيت زماني مورد نياز كارفرما متفاوت با يكديگر هستند و در برآورد هزينه نگهداري سايت دخيل هستند. بعنوان مثال سايتهاي خبري با افزودن تعداد خبر بالا جهت اجراي عمليات ويراستاري و محتوا سازي با سايتهاي تجاري و صنعتي متفاوت هستند.
بنا به نوع وب سايت ، خدمات نگهداري و بروز رساني وب سايت بر اساس استراتژي مورد درخواست كارفرما تغيير كرده و معمولا سايتهاي تجاري كوچك هزينه نگهداري و پشتيباني كمتري به نسبت فروشگاه ها و سايتهاي سازماني خواهند داشت. در بيشتر موارد بروز رساني وب سايت تنها افزودن محتواي مورد نظر كارفرما نيست و در كنار محتوا سازي ، گرافيك هاي متناسب و آيتم هاي صوتي و تصويري و المانهاي بصري نيز در مراحل كار قرار گرفته و در نتيجه وب سايت نگهداري شده بهينه تر و استاندارد تر خواهد شد.

رابطه نگهداری و افزايش سئو سايت

فرآيند نگهداري و پشتيباني و به روز رساني سايت با فرايند بهينه سازي سايت بسيار همپوشانی داشته و ميتوان اين دو بخش را با يكديگر تركيب نمود.
بهينه سازي سايت يا سئو در واقع آماده سازي وب سايت جهت محبوب شدن در موتورهاي جستجو مي باشد. محبوبيت در موتور جستجو به اين معناست كه محتويات وب سايت از طريق جستجو در موتورهاي جستجو قابل دسترسي بوده و در نتايج اوليه جستجو نمايش داده مي شوند. بدين ترتيب تعداد بازديدهاي وب سايت افزايش يافته و به دليل افزايش حجم بازديدها مسلما ميزان فروش و عرضه خدمات و محصولات آن سايت نيز افزايش مي يابد.
هزينه بهينه سازي وب سايت با توجه به ميزان درخواست مشتري و نوع وب سايت متفاوت بوده و معمولا در صورت درخواست بهينه سازي و بروز رساني وب سايت ، هزينه بسيار مطلوب تر و از نظر كارفرما قابل توجيه مي باشد.