واحد طراحی تور مجازی

تور مجازي ( Virtual Tour ) اين امکان را براي افراد ايجاد مي‌کند که از طريق اينترنت يک مکان را با تمام جزئياتش مشاهده کنند.

جهانگردي الکترونيکي و تور مجازي از جمله مباحثي است که در حال حاضر کارشناسان و متخصين با بهره گيري از فن آوري اطلاعات و ارتباطات در صنعت جهانگردي توانسته اند افقهاي جديد ؛ بازارهاي گسترده و رشد بي سابقه اي را نصيب کشورهاي خود سازند.

متاسفانه بعضي از شرکت ها در ايران تور مجازي را با عکس هاي پانوراما و فيلم هاي چند ثانيه اي پياده مي کنند. و اين به معناي واقعي تور مجازي نيست.

شرکت رِگا براي اولين بار در ايران اقدام به پياده سازي تور مجازي با فناوري نوين سيموليشن، کاملا واقعي و تعاملي (اينتراکتيو) نموده است که قدمي نو در اين عرصه مي باشد.

در اين نوع تور مجازي تمامي المان ها و سطوح شبيه سازي شده و بعد از نورپردازي و سايه پردازي و تکنيک هاي مختلف نماي کاملا واقعي از محل مورد نظر در اختيار کاربر قرار مي گيرد.

کاربر با در اخيتار داشتن دوربين قادر خواهد بود که به همه جاي مکان مد نظر به صورت تعاملي رفته و بازديد کند. صداي راهنما به همراه کاربر همواره کمک رسانه کاربر مي باشد.

اين نوع تور براي موزه ها، اماکن ديدني و مذهيي، شهرداري ها، بيمارستان ها ، هتل ها، اداره جات، کارخانجات، دانشگاه ها، رستوران ها، برج ها، مجتمع هاي مسکوني و ... قابل پياده سازي است.