واحد طراحی سی دی های تبليغاتی

معرفي واحد طراحي سي دي هاي تبليغاتي:
امروزه يکي از مهمترين رکن هاي يک تجارت موفق تبليغات است. هر اندازه محصول ارزشمند و يا خدمات ارزنده اي داشته باشيد، مادامي که آن را به ديگران معرفي نكنيد، كاري انجام نداده ايد. يکي از پرجاذبه ترين و بهترين راه هاي تبليغ، استفاده از سي دي هاي چند رسانه اي تبليغاتي يا همان مالتي مديا مي باشد که از هر كتابچه، بروشور و يا كاتالوگ چاپ شده اي جذابتر بوده و به علاوه هزينه پايينتري را در پي دارد. زيرا سي دي هاي مالتي مديا فقط يکبار طراحي شده و با هزين? اندکي قابل تغيير مي باشند و تکثير آنها به راحتي و حتي با يک کامپيوتر شخصي امکان پذير است ، در حالي كه تغيير نسخه هاي چاپي مراحل متعدد و پر هزينه اي را در بر دارد . پتانسيل بالا در ارائ? اطلاعات و بهره گيري از متن ، صدا ، تصوير ، فيلم ، انيميشن ، موسيقي ، لينکها و هزاران قابليت نرم افزاري ديگر نشان از قدرت فوق العاده ي اين رسانه است طراحي بصورت کاملا مستقل از سيستم کاربر مي باشد و قابل اجرا بر روي کليه سيستمهاي عامل و سازگار با هر رزولوشن مانيتور خواهد بود . سي دي مالتي مديا در سايزهاي مختلف به همراه طراحي جلد با آرم و شناسه شرکت شما، از بهترين هداياي تبليغاتي و ابزار بازاريابي و اطلاع رساني روز دنيا جهت عرضه در نمايشگاهها ، سمينارها ، ارسال به مشتري و غيره ميباشد علاوه بر اينها در دنيايي كه ذخائر طبيعي و جنگلها رو به نابودي است در مصرف كاغذ صرفه جويي كرده ايد!
مزاياي استفاده از سي دي مالتي مديا:
با توجه به چندرسانه اي بودن بهترين تاثير را در نظر بازديدکنندگان دارد . سي دي مولتي مديا از هر كتابچه، بروشور و يا كاتولوگ چاپي جذابتر بوده و به علاوه هزينه كمي را در پي دارد. سي دي مولتي مديا فقط يکبار طراحي و توليد شده و با هزين? کمي قابل تغيير است، در حالي كه تغيير نسخه چاپي مراحل متعدد و پر هزينه اي را در بر داشته و اکثرا موجب طراحي مجدد محصولات مي گردد . سهولت کپي برداري و به تعداد مورد نظر تکثير کردن يکي ديگر از ويژگي هاي سي دي مولتي مديا مي باشد. مثلا براي کاتالوگ چاپ شده، شما بايد براي چاپ دوباره کاتالوگ ، اجباراً به آن شرکت يا چاپخانه مراجعه کرده و اين در حاليست که براي سي دي مالتي مديا و کاتالوگ الکترونيکي، ميتوانيد با کامپيوتر شخصي خود آنها را به تعداد دلخواه تکثير کنيد. سي دي مالتي مديا به اندازه يك سايت محدود نيست و مي تواند به سادگي تمامي اطلاعات و تصاوير را به طور كامل شرح داد.
يك سي دي چند رسانه اي (مالتي مديا) چه امكاناتي را دارد؟
از ديد فني اهم قابليت هاي سي دي مالتي مديا داشتن امكانات زير است كه بنا به نوع كاربرد سي دي ( آموزشي ، تبليغاتي ، سازماني ، اطلاع رساني و تفريحي و ... ) استفاده از هر دسته از امكانات در اولويت قرار مي گيرد. معرفي کامل محصولات و خدمات و... عدم وجود محدوديت در ارائه محتوا پخش خودكار (autorun) نمايش انيميشن نمايش فيلم نمايش عكسها و گالري نمايش فايل هاي متني و كتابهاي الكترونيك ( ebook) امكانات استفاده از صفحات و محتويات فضاي وب به صورت آنلاين و آفلاين (فناوري جديد( پخش موسيقي اجراي فايلهاي PDF در داخل محيط مالتي مديا پيوست انواع فايل با فرمتهاي مختلف از قبيل PDF,Word و... و به طور كلي طيف گسترد? امكانات ويژگيهاي منحصر به فرد سمعي و بصري است كه بنا به نوع كاربرد قشر مخاطب سي دي ،استفاده هر دسته از امكانات در اولويت قرار مي گيرد. هر يك از موارد داراي ابزار كنترل مختص به خود مي باشد اعم از كنترل صدا و اندازه تصوير ، وضوح و شفافيت و اندازه عكس ها و ... لازم به ذكر است كه اين دسته از امكانات به دليل فراگير بودن آنها به عنوان مشخصه اصلي سي دي هاي چندرسانه اي شناخته شده اند و امكانات جانبي ديگري نظير تغيير زبان ، نصب و استفاده از نرم افزار خاص و ... مي تواند در اينگونه سي دي ها گنجانده شود.
چرا استفاده از سي دي هاي مالتي مديا را به شما پيشنهاد مي کنيم؟
از ديد تجاري سي دي مالتي مديا همان كارت ويزيتهاي چاپي هستند كه روند الكترونيك و به روز به خود داده اند و از آنجا كه اين رسانه تبليغاتي موفق كشورهاي پيشرفته دنيا است نگرش مخاطبين به فعاليت شما را تغيير خواهد داد. دانستن اين مهم كه سي دي بر خلاف كارت و يا بروشور حداقل يكبار و به طور دقيق ديده مي شود. در اختيار داشتن كلاسيك ترين شيوه اطلاع رساني اين نكته را اثبات مي كند كه در برنامه ريزي داراي اهدافي متناسب با عصر پيشرفت و تکنولوژي هستيد. مقرون به صرفه بودن هزينه طراحي و تكثير و كاهش هزينه هاي چاپ كاغذي زيرا همه مي دانيم كه اكثر تبليغات كاغذي و ... به سرنوشت خوبي دچار نمي شوند. بر خلاف محصولات كاغذي يك سي دي مالتي مديا حجم وسيعي از اطلاعات شما را در بر مي گيرد كه كاربر به راحتي در محيطي دلنشين با صرف كمترين زمان به بيشترين شناخت از محصول و يا هدف آموزشي شما دست پيدا مي كند. بسياري از مطالب مهمي كه بايد شفاهي توسط خود شما و به صورت حضوري به مخاطبين توضيح داده شود از طريق سي دي به همراه ضميمه هاي لازم يكجا و كامل به تك تك مخاطبين ارائه مي شود. وقتي تمام ابزارهاي سمعي و بصري به بهترين شكل و متناسب با وقتي كه مخاطب شما آنرا آزادانه تعيين مي كند ارائه مي شود كاربر شما به هيچ وجه از نوع اطلاع رساني شما احساس خستگي نمي كند. يك سي دي مالتي مديا مي تواند خط مشي ، اهداف ، توان و نيازمنديهاي اجرايي نظير پروژه هاي انجام يافته و در حال انجام و ... را با چيدمان درست از نظر كيفيت و درجه اهميت نشان دهد و خواسته شما را تامين كند. اعتقاد به اين مهم كه هر سي دي يك تيزر قابل پخش در هر زماني و مكاني است و نيز مي تواند توانايي هاي شما را به خارج از مرزهاي ايران نشان دهد. يك سي دي مالتي مديا آنچه كه مخاطبين از شما نياز دارند و آنچه شما از مخاطبين انتظار داريد را شفاف بيان مي كند و از هزينه هاي شما به پاسخگويي سوالات مخاطبين به صورت ارتباط مستقيم مي كاهد. عمر سي دي هاي چند رسانه اي بسيار بالاتر از محصولات كاغذي است و بر خلاف كتاب ، انتشار مجدد آن در طي مدت كوتاهي امكان پذير است. سرانه استفاده مردم از محصولات سمعي و بصري بسيار بالاتر از محصولات نشريه اي است و در واقع يك تصوير درست از يك موضوع مي تواند از چندين كتاب گويا تر باشد و سريعتر هم به خاطر سپرده مي شود. يك سي دي مالتي مديا بر خلاف محصولات كاغذي داراي فهرستي پويا و سريع است و در كمترين زمان كاربر را با هدف مورد نظر مي رساند. يك سي دي مالتي مديا مي تواند همزمان چندين هدف آموزشي ، اطلاع رساني و تبليغاتي را دنبال كند كه بنا به همين علت تمام اقشاري كه به يك و يا قسمتي از آن اهداف نياز دارند به سي دي مراجعه كنند كه باعث انتشار بيشتري مي شوند.
توانمندي هاي شرکت رِگا براي توليد و ارائه انواع سي دي مالتي مديا:
  • مشاوره، طراحی و پیاده سازی پروژه های مالتی مدیا
  • مشاوره، طراحی و پیاده سازی اينترو ( -Flash Animation- 3D Animation- تيزر مانند- تلفيقي – Multimedia )
  • مشاوره، طراحی و توليد انيمشين 2d- 3d و...
  • تولید نرم افزارهای مالتی مدیا جهت معرفی کالاها، خدمات، و تولیدات شرکت ها
  • ساخت CD كاتالوگ تبلیغاتی ویژه كارخانجات و تولیدكنندگان
  • ساخت CD های آموزشی چند رسانه ای ( Multimedia )
  • ساخت CD ویژه همایش ها و كنفرانسهای مختلف
  • ساخت كارت ویزیت الكترونیكی ( Biz Card )
  • طراحی و تولید کاتالوگ های الکترونیکی در قالب CD های کارت ویزیت.
  • پیاده سازی کتاب های الکترونیکی و CD های آموزشی.
  • پیاده سازی بانک های اطلاعاتی در قالب نرم افزارهای مالتی مدیا
  • طراحي theme صفحات سي دي مالتي مديا
  • طراحي ليبل سي دي، کاور سي دي و پکيج کامل سي دي
  • تکثير سي دي
ويژگي سي دي هاي مالتي مديا طراحي شده توسط رِگا:
  • اجرا در تمام سيستم عامل هاي ويندوز
  • کاملاٌ تعاملي و اينتراکتيو (Interactive)
  • حجم کم فايلها که باعث مي شود CD بدون وقفه در کامپيوترهاي معمولي و قديمي هم اجرا شود.
  • طراحي بر اساس استاندارد رزولوشن صفحه (Resolution 1024x768)
  • طراحي انيميشن 3 بعدي لوگو و...
  • افکتهاي صوتي و تصويري کاملاً حرفه اي
  • اجراي نرم افزار در چند زبان مختلف
  • بدون مشکل به هم ريختگي فونت ها (عدم وابستگي به سيستم عامل) و بسياري امکانات ديگر...